Veelgestelde vragen

Hoe werkt het als we de styling aan jullie overlaten?

Wanneer je contact met ons opneemt voor de styling van jullie feest/event, ontvang je van ons een mail met veel informatie over hoe wij te werk gaan en een globale weergave van de kosten. Wanneer jullie dit als muziek in de oren klinkt, zijn jullie van harte welkom in onze loods voor een kennismakingsgesprek. Hierbij gaan wij in op jullie dag en brainstormen meteen over een styling die bij jullie past! Op basis van dit gesprek ontvangen jullie van ons een offerte! En dan.. gaan we samen hopelijk iets heel erg moois maken!

Hoe werkt de verhuur?

De standaard verhuurperiode van onze producten is 3 dagen. Zo heb je geen zorgen op jullie dag zelf over het moeten halen of retourneren van onze items. Het verhuurbedrag dat je op onze website vindt bij de items is dan ook voor deze periode en inclusief btw. Wil je de gekozen items langer huren? Dat kan! Per dag extra verhuur komt er 25% van de totaalprijs bij.

Hoe kan ik een offerte voor de verhuur aanvragen?

De website werkt met een wishlist. Bij elk item kun je één, of natuurlijk meerdere stuks op je wishlist zetten. De hoeveelheid items zie je terug bij het winkelmandje, rechtsboven op de pagina. Is de aankleding voor jouw feestje compleet? Dan klik je op het winkelmandje, waarna je naar de pagina gaat om je offerte aan te vragen. Wij willen graag nog wat details van je weten voordat je de wishlist naar ons verstuurd zoals o.a. de locatie en natuurlijk de verhuurdatum. Dit laatste is van belang om de beschikbaarheid van de producten te checken.
Zodra je alles hebt ingevuld, verstuur je de wishlist en krijg je van ons binnen 3 werkdagen een reactie met een passende offerte! Deze offerte is geheel vrijblijvend en blijft 10 dagen geldig.

Verkopen jullie de items ook?

Nee, helaas! Al onze items zijn bedoeld voor de verhuur.

Kan ik ook bij jullie terecht voor advies over- of geheel verzorgde styling van mijn feest?

Jazeker! Vraag een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek aan via de email (hello@demeidenvanversier.nl) en wij nemen contact met je op.

Wat is het minimum bestelbedrag?

Als je de items zelf op komt halen, kun je voor een bestelbedrag van minimaal €120,- al bij ons terecht! Voor het bezorgen geldt een minimum bestelbedrag van €250,- (exclusief bezorgkosten).

Ik ga akkoord met de offerte, en nu?

Wat fijn! Stuur ons binnen de gestelde 10 dagen een email (hello@demeidenvanversier.nl) dat je akkoord gaat, of accordeer de offerte online Hierna ontvang je van ons een factuur. Om de reservering van de door jullie gekozen items definitief te maken, vragen wij jullie om 50% van het totaalbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur naar ons over te maken. Het restantbedrag dient te worden betaald uiterlijk één dag voor de levering/ontvangst van de items!

Hoe zit het met het betalen van borg?

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Op je ontvangen offerte en factuur zal je dan ook een borg tegenkomen om de eventuele schade of verlies te verrekenen. De borg betreft 15% van het totale verhuurbedrag en de eventuele bezorgkosten. Let bij het uitpakken van je gehuurde items op de eerste verhuurdag altijd op of alles heel is en of je niets mist. Indien dit wel zo is, laat het ons gelijk weten zodat het in dat geval niet van je borg af gaat.

Hoe komen de items bij mij?

Tijdens het invullen van je gegevens kun je een keuze maken of je de spullen wilt laten bezorgen of dat je het liever zelf ophaalt. Het bezorgen van de items is alleen mogelijk in overleg. Wij bezorgen de items namelijk zelf en dit is helaas niet altijd mogelijk in verband met andere opdrachten.

Indien je kiest voor het laten bezorgen van de items moet je rekening houden met de bezorgkosten. Deze kosten zijn €0,60 per km. Let op; wij rijden 2 keer op en neer (Heerhugowaard tot de locatie maal vier). Indien het bezorgd wordt, spreken we een vaste afleverlocatie af. Zorg er voor dat bij het retourneren de spullen op de afgesproken locatie klaar staan! Indien dit niet het geval is, zullen wij extra kosten in rekening moeten brengen.
Wanneer je er voor kiest om de items zelf op te halen, kun je dit doen bij onze loods in Heerhugowaard (Noord-Holland). We hebben geen vaste ophaal- en brengtijden, ook ophalen of terugbrengen in de avonduren is een optie. In het contact kunnen we hier afspraken over maken!

Hoe lever ik de items weer in?

Onze items zijn niet weerbestendig, mits vermeld. Ze dienen ’s nachts droog, vocht- en vorstvrij te worden opgeslagen. Wij pakken alles goed in met voldoende beschermend materiaal, wij vragen jullie de items op de zelfde manier weer in te pakken. Ook dienen onze items schoon, compleet en onbeschadigd te worden geretourneerd. Zijn de items niet schoon, dan zijn wij genoodzaakt schoonmaakkosten in rekening te brengen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, een beschadigd of kwijtgeraakt item kan natuurlijk gebeuren. Indien dit het geval is, vertel het ons en wij verrekenen deze kosten met de borg. Mochten deze kosten hoger uitvallen dan je borg, zullen wij je een extra factuur sturen.

Verhuren jullie de items alleen voor bruiloften en events?

Zeker niet! Natuurlijk mag je onze items ook huren voor andere gelegenheden. Etentjes, verjaardagen, fotoshoots, noem maar op! Je kunt het zo gek niet bedenken zolang je je maar aan het minimum bestelbedrag houdt.

Ik ben naar iets op zoek maar jullie verhuren het niet, en nu?

Wij houden de trends in de gaten en zullen onze collectie zo nu en dan aanvullen. Mocht je evengoed nog iets missen, neem dan contact met ons op en wij kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Ik heb te gekke foto’s van mijn feest met jullie items. Willen jullie deze ontvangen?

JA! We vinden het superleuk om onze items terug te zien op jullie feestje, dus we ontvangen ze graag. Stuur ze naar hello@demeidenvanversier.nl en wie weet kom je ze tegen op onze social media of op de website! Vermeld het liefst ook nog even de fotograaf en de andere leveranciers; ere wie het toekomt, toch?

Reviews

Wat klanten over ons zeiden

Melanie & Yvet hebben ons enorm
goed geholpen!! We hadden een 3-daagse bruiloft met behoorlijk wat wensen ivm de
mix tussen Indiaas en Nederlands maar niks was hen te veel en het eindresultaat was zo prachtig :):) we hebben zowel de styling laten doen als spullen gehuurd en zijn erg tevreden over hoe alles is verlopen bij beiden! Ook kon ik met allerlei vragen bij Yvet terecht via de app, super toegankelijk en aardig! Bij een volgend event huren we de meiden zeker weer in!! Echt een aanrader voor de mooiste dag van je leven , check hun Instagram ook voor mooie sfeerplaatjes!

J&K

Ik ontmoette Melanie en Yvet op Engaged en vond het direct gezellige meiden. Ze hadden leuke spullen staan, die goed bij de themakleuren van onze bruiloft pasten. Een aantal maanden later hebben wij diverse items gereserveerd om te huren op onze trouwdag. Ze waren behulpzaam en hielpen ons met de zoektocht naar bepaalde tafelkleden, maar daar kwam uiteindelijk (voor ons) geen gunstige optie uit. Ook toen we later nog iets binnen de reservering wilde veranderen, was dat geen probleem. Op de dag voor de bruiloft hebben we de spullen zelf bij hen opgehaald en de dag erna weer teruggebracht, waarvoor de meiden zelfs terug kwamen van een weekendje weg, dus flexibel zijn ze zeker! De spullen waren allemaal correct en in de juiste aantallen geleverd en we hebben ze met veel plezier gebruikt.

Jolien

Ik wilde graag de tassels van oude Alkmaarse kaasdoeken van de meiden huren, maar trouwde in Italië, het was allemaal geen probleem. Omdat ze in de biurt woonde kwam ze ze langsbrengen en we mochten ze weer inleveren bij het bedrijfje naast hen. Echt helemaal super! Ontzettend vriendelijk en goed contact gehad!

Fabienne en Matthijs

Wij zijn op 8 augustus 2019 in Alkmaar getrouwd en zijn ontzettend blij met wat de Meiden van Versier voor ons hebben neer gezet! Zij hebben onze droom uit laten komen op zoveel vlakken!

Op onze trouwdag hebben zij de aankleding gedaan van onze ceremonie en receptie in de Grote Kerk in Alkmaar en aansluitend ook de aankleding verzorgd van het diner in Stadskaffee Laurens in Alkmaar.

Zij hebben samen op elke manier onze verwachtingen overtroffen. In de planning voorafgaand waren wij niet in NL en zelfs op afstand wisten zij onze wensen te vertalen en met suggesties voor de aankleding te komen. Ze hebben het echt geweldig gedaan. Niet allen wij vonden het fantastisch, maar ook hebben wij ontzettend veel complimenten mogen ontvangen van onze gasten over de aankleding.

Los van het feit dat zij absoluut hebben bijgedragen aan het uit laten komen van onze droom zijn het ook nog eens super leuke meiden om mee samen te werken!

Het liefst doen we het over een paar jaar nog een keer over en dan zeker weer met de hulp van de meiden van versier!!

Seth & Josephine

Wij huurden de Katheder, Peacock chairs en een tafeltje bij de Meiden van Versier. Wij ontmoette hen op Engaged en wat een leuke creatieve meiden!

We kregen ontzettend veel complimenten over de gehuurde items. Vooral de stoelen waren erg in trek; We kregen enorm veel complimenten op de styling. Iedereen was fan van de stoelen.
Zo erg zelfs dat iedereen na de ceremonie nog met elkaar op de foto wilde op de peacock chairs.
Ze werden dus dankbaar gebruikt, door onszelf maar zeker ook door de gasten 🙂

De service rondom he ophalen en terugbrengen van de items verliep ook soepel en ze denken echt mee. Super bedankt meiden en als we nog eens iets nodig hebben weten we jullie te vinden!

Chantelle

De meiden waren heel behulpzaam en begrepen onze wensen heel snel waardoor we al vlug concreter konden worden! Dat was fijn, want onze bruiloft was er geen een met maaaanden planning vooraf 😉
Het helpen opbouwen en afbouwen ging ook super soepel en als vanzelf.
Echt een aanrader!

Eva Kager

Meer vragen?

Stuur ons een bericht, we denken graag met je mee.